Att se sig för...

På väg hem från nyårskonsertrepetitionen såg jag vid den gamla vanliga tunneln två gående tjejer som plötsligt svängde vänster in mot tunneln och lika plötsligt stannade för att de höll på att bli påkörda av två cyklister som kom bakifrån. Dessa cyklister förberedde sig för att skära kurvan i vänstersvängen, tills de insåg att jag (som mötte dem) ville ha mitt körfält för mig själv och girade.

Senare på dagen skulle jag och pappa ut och tvätta bilen, men först skulle jag hämta avfettningsmedlet i garaget. Den motoriserade garagedörren går så långsamt, så efter en stund tröttnade jag på att vänta. Jag slank smidigt in under den halvöppna dörren, och slog nästan huvudet i bilen som stod parkerad innanför...

Kommentarer
martin (2007-12-30 @ 02:16:23):

ajajaj!
inte tvätta bilen på gatan!!!!


Pelli (2008-01-02 @ 19:56:59):

Nej?



Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mail:(publiceras ej)
URL:
Kommentar: