Trafik och fronter

Idag mötte jag i korsningen gråbrödragatan/vasavägen en bil som var perfekt högerplacerad men inte blinkade. Jag tänkte inte mer på det när jag cyklade genom korsningen (i bilkörfältet, för att cykelöverfarten leder rakt upp på en svårnavigerad trottoar), men när bilen korsat halva vasavägen, svängde den plötsligt tvärt vänster in mot mig samtidigt som föraren satte på blinkersen...

pelli säger (21:46):

fronter = (6)

amanda fronter <3 säger (21:46):

neej i love it

pelli säger (21:47):

"Hej, jag är fronter och om någon av dina lärare laddar upp en fil hos mig kan du förvänta dig att spendera 20 minuter på att logga in, hitta filen bland alla undermappar, och få mig att ladda ner den till din dator"

amanda säger (21:47):

hahahhahaha

amanda säger (21:47):

okej, kanske


Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mail:(publiceras ej)
URL:
Kommentar: