Äntligen hemma

Mamma hämtade mig på Skavsta, så nu har jag misslyckats med att försöka använda min flygbussbiljett tre gånger i rad.

I Linköping är allt som vanligt. Det känns som att jag har varit i Cambridge två månader, fast bara varit borta härifrån en dag.

Vinterkläderna min far kom med för en månad sen kom aldrig till användning, inte ens på svenska sidan om resan hade de behövts, fast jag hade ju dem på mig eftersom de annars skulle ta för mycket plats i packningen.

Igår kväll när jag satt i Robsters rum och övervakade hans packning sade han att det känns lite konstigt att inte längre bo någonstans - vi spenderar strax över hälften av året i Cambridge, men övrig tid måste vi tömma våra rum. Han beslutade för övrigt att förvara sin stationära dator där, istället för att ta med den hem. I och för sig har han två bärbara datorer till, eftersom han har synproblem och behöver ha en zoomkamera - en dålig som han fått av staten och en bättre som han fått av universitetet (tror jag). Jag tog iallafall med mig min dator hem, så nu har jag två. Det är väldigt opraktiskt, så jag ska parkera den stationära för gott.

Kommentarer
julls [http://nocturne.blog.com] (2008-12-08 @ 11:27:26):

Välkommen hem igen :) det är ju trots allt första stället du blev en levande legend på :P

Jag fick så sent som igår en fråga om jag gått i din klass, haha!

Kramkram


hannah [http://sistaminutenhannah.blog.com] (2008-12-09 @ 16:05:20):

Jag vill också åka hem!!!!!!!!!!!!!

FAst jag gör det på lördag :)

förstår inte att du började efter mig och slutade före mig???





Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mail:(publiceras ej)
URL:
Kommentar: