Kommentarsvar

Mi cado stör sig mycket på att jag inte svarar på kommentarer. Det gör säkert ni som skriver kommentarerna också.

Anledningen är att det inte går att svara på kommentarer, förutom genom att skriva en egen kommentar eller ett nytt blogginlägg. De flesta av er tycker säkert att det är en dålig anledning. Men ni kan ju också fundera på om ni faktiskt kollar kommentarer till gamla inlägg för att se svar på era / andras frågor eller anser att det här är en praktisk lösning.



mb om Queen's Ergs - resultat:
gött att du lirar detektivbyrån:)
jag har tagit ut några låtar på dragspel. vi får ta ett jam nån gång;)
Svar: ok

Rävöra om Äpplen:
normännen är så roliga :P
här kan man hitta fler dumma/konstiga översättningar av dem: http://www.eulenfeder.de/int/gbframes.html
Svar: Oj, den här kommentaren hade jag missat. Men sidan var ändå inte intressant.

Rävöra om Brandalarm:
Brandövning! :P Det är roligare att öva på sådär spännande tider även om det tidigare alltid har varit kul med sista tjugo minuterna av en lektion.
Svar: Hmmpf.

Tim om Hur gammal är du?:
Varför postar du till tvättstugan och matbutiken?
Lycka till med rodden.
Svar: Därför. Tack.

Rävöra om Hur gammal är du?:
Jag är 19, tror jag... fast jag vill svara 18 (liksom jag ville svara 17 när jag var 18) och så fyller jag 20 om 3månader, men det kan vi ju glömma bort.
Svar: Två månader kvar...

Rävöra om Hälsa:
potatiskroketter menar du? :P
Svar: Sch!

Tim om Vattenkö:
Det är inte SÅ tidigt med tanke på tidzonen.
Svar: http://xkcd.com/448/

Tim om FAIL:
Dessutom hoppar längtradaren när den kör över ett stort hål i vägen.
Svar: Japp.

Rävöra om Christmas Formal:
Lycko tillo, cado mio (>)
Svar: *putt putt putt*

Tim om Fairbairn Cup:
Är det du eller blogg.se som börjat begränsa inläggen i RSS-feedet?
(i protest läser jag inte detta inlägg)
Rävöra om Fairbairn Cup:
Tim: det är blogg.se :)
Rävöra om Fairbairn Cup:
Tim: det är blogg.se :)
Tim om Fairbairn Cup:
<a href="http://info.blogg.se/2008/december/publicera-bara-en-gang.html">Jaha. Ändra!</a>
Tim om Fairbairn Cup:
Vad är det här för bloggplattform egentligen :p
Svar: ...

Rävöra om Slutspurt:
snarto seo mi cado igeno (L)
Svar: Japp.

julls om Äntligen hemma:
Välkommen hem igen :) det är ju trots allt första stället du blev en levande legend på :P
Jag fick så sent som igår en fråga om jag gått i din klass, haha!
Kramkram
Svar: Men ingen idag? :(

hannah om Äntligen hemma:
Jag vill också åka hem!!!!!!!!!!!!!
FAst jag gör det på lördag :)
förstår inte att du började efter mig och slutade före mig???
Svar: Välkommen hem! Anledningen till att vi bara har föreläsningar 24 veckor om året är att vi är mycket effektivare än er (och att vi har lördagsföreläsningar).

Viktor om Skillnader:
Det är kontrasterna som gör en lycklig över det man har som är bra i sitt liv.
Svar: Det där låter som en förklaring till varför ondska finns trots en allsmäktig gud :p

Rävöra om Du ser INTE en rattfull lika ofta som du ser en taxibil:
Cado! xD
Svar: tss :p

Tim om God Mat:
Fetaostburgare hade jag aldrig hört talas om. Däremot har Stångebro gatukök ananasburgare, vilket jag inte sett på någon annan plats.
Svar: Aha. Är de goda?

Rävöra om God Mat:
Vi hade problem med 12:an på Universitetet. Det slirade när den skulle starta och fick inte grepp. Som tur var är det nerförsbacke så bussen kunde (när den låtit fordonen bakom passera) rulla bakåt och sedan köra iväg.
Svar: Så gjorde vi också, alla tre gånger. Sista gången rullade vi bakåt två busslängder innan vi fick grepp.

Kommentarer
Tim [http://gurka.se] (2008-12-15 @ 12:03:24):

Du kan välja att redigera kommentarerna och lägga till ditt eget svar längst ned.


Pelli [http://pelli.blogg.se/] (2008-12-15 @ 20:18:07):

Jag kan välja att godkänna, återkalla publicering av, och ta bort inlägg. Dock kan jag inte redigera dem.



Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mail:(publiceras ej)
URL:
Kommentar: