Slutspurt

Resten av igår (fredag) ägnade jag åt att packa. I morse tog jag en sista dusch och sedan tvättade jag allt som gick, inklusive badrock och tvättpåse. Torktumlaren gick på slumpgång så det krävdes tre tumlingar för att sista tröjan skulle bli torr.

Jag genomförde också en utflykt till Grafton, för tredje gången i mitt liv och första gången på nästan två månader. Jag köpte också Cambridge-merchandise för första gången: en halsduk till mig själv och två T-shirtar till mina förälderfädrar.

På eftermiddagen fortsatte packningen och närmare kvällen släpade jag upp en stor väska och fyra extra påsar (vars innehåll jag egentligen hade hoppats skulle få plats i väskan) två våningar till Matt Middleton-Jones rum, som för övrigt var Hans rum förra året. Yang, som släpade sina väskor neråt mot marknivå, mötte mig i trappan och såg konfunderat ut.

Eftersom det är slutspurt nu (planet lyfter 9.15 imorgon) hämtade jag kvällsmat på McDonald's. Hall är stängt för "College Function" tredje måltiden (ej frukost) i rad.

Nu är det dags att lägga ner internetkabeln i väskan. Den ska förstås med hem till Sverige, så att den är med mig direkt när jag återvänder hit.


Kommentarer
Rävöra [http://foxears.gurka.se] (2008-12-07 @ 01:25:05):

snarto seo mi cado igeno (L)



Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mail:(publiceras ej)
URL:
Kommentar: