McDonald's

Senaste nytt: Scados har knäckt hemligheten bakom McDonald's karakteristiska lukt! De två framstående naturvetarna gjorde den häpnadsväckande upptäckten när de lagade nudlar till lunch. Plötsligt kände de den klassiska McDonald's-doften, som visade sig emanera ur den gamla isbergssalladen som strax skulle gå den kokande soppan till mötes. Svaret på livets fråga är alltså: Gammal isbergssallad.

Dessutom åt min mor och jag McDonald's-mat till kvällsmat. El maco grande respektive el nacho med chicken burger. El maco grande var som en vanlig burgare fast med salsa. El nacho var som en cheeseburgare med salsa och nachos (!) i. Visserligen värd över 50% mer än en chicken burger, men ändå inget jag egentligen skulle vilja betala extra för. Jag håller mig till minimenyn: 2 burgare ur {hamburgare, cheeseburgare, chicken burger} samt läsk och pommes ad libitum.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mail:(publiceras ej)
URL:
Kommentar: