IMO2

Vi tränar i princip 24 timmar i sträck. Det brukar ga till sa att Victor och Jana föreläser lite, och när de är klara föreläser de lite till för att det är sa kul, och sen när vi far fritid sitter vi och försöker lösa alla problem de ger oss.

För övrigt är jag snabbast pa att skriva ñçñçñçñçñçñçñçñ och dessutom kan jag tala uppochner. ¡dnw

Dessutom har spaniackerna icke-tecknet (¬) pa tangentbordet. Var spekulation är att det är för att möjliggöra smileyn ¬_¬ . Potenser är ocksa lätta: bª .

I övrigt steker de väldigt god aubergine här. Det heter berenjena pa spanska. Och idag vid lunchen lärde jag mig vad "den här" heter pa spanska - "esto". Därmed kan jag peka och lata samtidigt.

Kommentarer
Tim [http://blogg.gurka.se] (2008-07-09 @ 15:30:38):

Om någon frågar dig vilken tävling du tycker bäst om kan du svara "IMO IMO".


Rävöra [http://midnattsbarn.blogg.se/] (2008-07-09 @ 15:30:50):

eller esta om det är ett feminint ord cado :p så det kan bli fel iaf ;)



Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mail:(publiceras ej)
URL:
Kommentar: