Brumm!

Idag när jag öppnade dörren för att miscado skulle åka hem hörde jag det distinkta brummande ljudet av en buss. Jag kikade ut och såg taket på en områdesbuss åka förbi mellan husen. Tänk att den ens får plats på gatorna i Barhäll!

På väg till Ica Maxi såg vi en taxi stå tvärs över nygårsvägen (skäggetorpsringen). Den hade missat sin avfart åt höger och svängde därför vänster över gatan ut mot ingenting för att vända. Det var tur att alla fyra mötande bilar uppfattade situationen.

Sedan råkade jag ut för ett väldigt svårt etiskt dilemma på Maxi. Det låg en tomat på golvet. Skulle jag plocka upp den och slänga den i papperskorgen eller inte?

Kommentarer
Maria [http://spegelglas.blog.com] (2008-06-30 @ 17:38:53):

I-landsproblem!!!!



Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mail:(publiceras ej)
URL:
Kommentar: