PA!

Karl har räknat ut att vi spenderat 100 timmar var förra veckan på PA.

Igår träffades vi vid skolan omkring 12.00 och var kvar där till 06.30 då min mamma kom och hämtade mig. Jag sov en timme hemma och sedan hade vi utställning i fysikhuset. Vi var den enda av de sex grupperna som hade gjort ett projekt i fysik. Vi konkurrerade mot fyra biologiarbeten och en litteraturstudie om mat.

Vi tog självklart tillfället i akt och pikade Hannah&Malin och Julia&Hannes för att deras planscher kostat mer än våra magneter, och påpekade hur mycket bättre våra studier hade blivit om vi hade haft lika mycket pengar till själva studien som de (främst H&M) hade fått för sina presentationer. H&Ms projekt har nog totalt kostat 10 gånger så mycket som vårt, och de pengarna har de inte ens behövt aktivt söka sig till.

När jag kom hem omkring 15.00 gick jag och lade mig och sov till nu.

Vi har kvalat in till nationella utställningen, tillsammans med celldöd (Julia&Hannes) och bananflugorna, så det är väl lika bra att jag vänjer mig vid nätter utan sömn. Dessutom överlappar utställningen dels med fysiktävlingen, dels med parisresan.

Imorgon och i övermorgon är det kemi som gäller, på torsdag programmering, och i helgen blir det utbyte med vargöns ungdomsorkester. Hoppas att jag kan klämma in mi scado lite framöver också.

Kommentarer
Rävöra [http://foxears.gurka.se] (2008-03-10 @ 23:01:00):

det hoppas jag med (L)


mb (2008-03-10 @ 23:38:52):

och tid för tåg!!! :D


mb (2008-03-10 @ 23:39:01):

och tid för tåg!!! :D


mb (2008-03-10 @ 23:39:46):

jaja.. två tåg är ju dubbelt så roligt som ett



Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mail:(publiceras ej)
URL:
Kommentar: