Skillnaden mellan killar och tjejer

En av skillnaderna mellan killar och tjejer är att killar är bättre på att tänka sig rotationer och dylikt, till exempel hur man ska följa med med kartan medan man går. En konsekvens av detta blev att jag efter att ha lagt mig uppochner i soffan och slagit telefonnumret höll upp telefonen rättvänd mot huvudet, dvs med mikrofonen mot örat och hörluren vid munnen.

Men jag föredrar nog ändå att tänka efter varje gång jag ringer med huvudet uppochner framför att regelbundet ha PMS...

Kommentarer
Rävöra [http://foxears.gurka.se] (2008-05-14 @ 19:39:49):

jag har inga som helst problem att göra saker uppochner D: och jag har PMS ändå >_<



(du kan få låna mensvärken istället)



Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mail:(publiceras ej)
URL:
Kommentar: