Kondition

Gårdagen (lördag) spenderade jag mest på mitt rum.

Idag vaknade jag vid 12 och gick ner till tvättstugan, sen till Hall, sen tillbaks till tvättstugan.

Vid 2 var det dags för roddtur igen. Jag har kommit fram till att jag har ungefär fem minuters kondition. Roddturen var för övrigt den sämsta på länge (tre dagar) - sjön var packad med båtar och de flesta roddarna (även de på min egen båt) hade ingen aning om vad de gjorde.

Nästa vecka är floden avstängd 2-4 varje eftermiddag för en tävling, så den enda tid jag kunde var 7-9 tisdag och torsdag morgon. Troligen blir det lika packat på floden då.

På vägen hem köpte jag två påsar äpplen på Sainsbury's. Tydligen stänger de 5 på söndagar, fastän de har öppet till 10 på vardagar. Äpplena kostade £1.89 och jag lämnade fram £2.44. Kassören såg konfunderad ut men jag sa att det var 2.44 och att det borde funka. Jo, sa han efter att ha slagit in det i kassaapparaten, och gav mig 55p tillbaks.

Kommentarer
Angie (2008-11-03 @ 20:18:50):

Varför ror du?


Angie (2008-11-03 @ 20:21:16):

Varför ror du?



Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mail:(publiceras ej)
URL:
Kommentar: