Kladdkaka

Idag var helam här med kladdkaka. Jag bistod med grädde och jordgubbar. Det var gott, och grannarna fick också smaka (äta upp resterna). I övrigt irrade vi runt i och utanför stan, och jag har gått i totalt tre timmar idag. Som belöning åt jag pommes med majonnäs i Hall. Att pizzan var vegetarisk uppvägde det faktum att den faktiskt var en pizza. Dessutom åt jag ingen efterrätt.

Efter att ha lämnat Hannah vid tågstation uppmätte jag följande avstånd från mitt rum:
Great Gate: 2 min
Grand Arcade: 6 min
Parker's Piece, hörn 1: 10 min
Parker's Piece, hörn 2: 13 min
Den stora korsningen längre bort: 18 min
Tågstation: 23 min

Så nu vet jag det. Notera dock att det tar längre tid om man går långsammare, vilket man måste göra för all trafik när det inte är kväll eller natt.

På kvällen gick jag till pianorum 6 och spelade Detektivbyrån i 50 minuter.

Kommentarer
mb (2008-10-27 @ 23:41:24):

detektivbyrån som i bandet detektivbyrån?



Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mail:(publiceras ej)
URL:
Kommentar: