Hur man får många bloggbesökare

Här är lite statistik från min blogg (antal unika besökare)
1/9: 15
2/9: 12
3/9: 6
4/9: 8
5/9: 8
6/9: 6
7/9: 11
8/9: 38
9/9: 35

Den bästa förklaring jag kan komma på är att jag bloggade om kedjebrevet. Ett kedjebrev når ut till väldigt många människor, och det räcker att en bråkdel av dem kollar upp informationen (googlar "Svante Backlund" eller dylikt) för att generera mycket (nåja, jämfört med vad det brukar vara) trafik till min blogg. Frågan är bara varför spiken kom först 8/9 när jag skrev inlägget 1/9 och det indexerades av google någon dag senare...

För övrigt har jag nu fått min första laptop och mitt första Vista. Vi får se hur det går.

Kommentarer
Olof (2008-09-17 @ 17:56:32):

Jag kom hit tack vare svante backlund haha



Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mail:(publiceras ej)
URL:
Kommentar: