Cheese&Wine

Idag åt jag inte en enda gång i hall.

Jag skulle ro vid 12.00, så igår kväll, precis innan Sainsbury's stängde, köpte jag mig ett paket ost- och svamp-tortellini, som jag sedan kokade till frunch vid 11-tiden idag.

Igår var det ett megaparty som jag inte gick på, så de flesta var lite bakfulla. Följaktligen var inte alla på plats i båthuset och jag fick ro i M3B istället för M5. Vi rodde inte ner till världens ände, men vi rodde fram och tillbaka på "sträckan" tre gånger. Nu på lördag är det återigen race, men jag ska inte vara med. Annars kanske jag hade fått en plats i M3B eftersom Jacob inte kunde heller. I M5 är det tre luckor inför lördagen, så flera av förra terminens roddare som trappat ner på rodden får göra lite comeback.

På kvällen var det återigen French Cheese & Wine evening, så jag skippade middagen och åt mig mätt på baguetter med ost för £2 istället. Det var gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mail:(publiceras ej)
URL:
Kommentar: