Übervecka?

Denna vecka har Hall slagit på stort, och i princip varje måltid serveras två mycket goda huvudrätter. Tyvärr kan man bara äta en av dem, men vegetarianerna som aldrig har något val är säkert mycket nöjda.

Idag fick jag välja mellan "Chicken, Tomato, Basil & Pasta Bake" och "Mushroom Tagliatelle" till lunch. Valet föll till slut på svampen och jag var mycket nöjd med det.

Ikväll har vi "Steak & Mushroom Pie" eller "Italian Pizza & Green Salad" och då blir det troligen pizza.

Snart ska jag ha min fjärde supervision, dvs den sista i första omgången, men det är nere på CMS så det är en bit att gå. Förra gången jag gick tillbaks från CMS såg jag förresten en snögubbe bli slaktad av en minibulldozer. Sensmoralen är: Bygg inte snögubbar mitt på en fotbollsplan om inte snötäcket runt omkring är så djupt att ingen skulle kunna tänka sig att använda den under snögubbens livslängd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mail:(publiceras ej)
URL:
Kommentar: