Hall

Igår missade jag för första gången en Hall-lunch/-middag (bortsett från när jag bakade bröd förra lördagen, vilket miscado har påpekat), eftersom min tutor bjöd på lunch i Private Supply Room. Idag åt jag dessutom Chef's Choice/Dish of the Day för första gången i Hall. Skillnaden mot standardvalen Main Course och Vegetarian Main Course är att Chef's Choice inte står på dagens meny eftersom det är rester från tidigare dagar. Gratängen, Chunky Ham & Mushroom Gnocchi with Cheese & Herb Crust, var lite saggigare än igår kväll, men å andra sidan var skinkan lite mörare.

För övrigt skedde ungefär 43 000 kvittoutskrifter i Hall förra terminen. Det innebär att en genomsnittlig student (undergrad eller grad) åt mindre än en måltid i Hall om dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mail:(publiceras ej)
URL:
Kommentar: