Strumpa

Jag har identifierat mitt tvättmaskinsmonster: det är mina byxor!

Idag hittade jag nämligen den udda strumpan från förra terminen (inte den första, som återfanns bakom fåtöljen,, utan den andra) i min ena byxficka. I tumultet i tvätt- eller torkmaskinen måste strumpan ha lyckats krypa in där och hålla sig kvar tills jag tog på mig byxorna idag.

Synd bara att jag tog hem den udda strumpan till Sverige innan jul och lämnade den där, så nu har jag återigen ett udda antal strumpor här.

Idag gjorde jag också mitt största fruktinköp någonsin:
10 plommon: £1.49
6 päron: £1.40
5 bananer: £0.63
16 clementiner: £1.98
Jag hoppas att dessa 5.5 GBP frukt varar mer än 4 dagar, men det är föga troligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mail:(publiceras ej)
URL:
Kommentar: