A3 Burrell's Field

Jag gick till Burrell's igen idag för att titta lite noggrannare på alla rum. Det slutade med att jag bestämde mig för A3, ett inte särskilt stort men heller inte allt för litet hörnrum, med en terminshyra på drygt 700 pund + inflation.

När det var min tur att välja var det bara Burrell's-rum kvar, bortsett från ett i Whewell's. Dessförinnan hade Hannah kommit ut från Accomodation Office, glad över att ha fått det andra återstående Whewell's-rummet. "Han sa att det var pyttelitet och frågade om jag hade sett rummet. Jag sa att det hade jag och att det var ett väl genomtänkt val."

Förresten är Burrell's inte så långt bort som man kan tro - jag provgick vägen till andraårsföreläsningssalarna, och det tog mindre än 10 minuter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mail:(publiceras ej)
URL:
Kommentar: