Revision

Jag har bestämt mig för att revisera och digitalisera alla mina föreläsningsanteckningar på alla lovvardagar tills det är färdigt, och idag är första vardagen. Det går ganska segt.

Förresten lyssnar jag på spotify. (Man säger inte "jag lyssnar på media player", men å andra sidan säger man "jag lyssnar på radio"...) Jag blev positivt överraskad av att Detektivbyrån fått nya låtar upplagda, bland annat hela Wermland, under de två veckor jag varit uppkopplad mot Trinity College Data Network med p2p-förbud och därmed inte använt spotify. Frågan är nu om jag ska köpa skivan innan jag återvänder. Efter första låten var det reklam, och då testade jag för att se om Julia hade rätt, och det hade hon - om man minskar ner volymen (oavsett det är datorvolymen eller spotifyvolymen) under ett visst tröskelvärde (som verkar variera beroende på hur mycket det låtit tidigare) så går reklamen i paus.

Kommentarer
julls (2009-03-17 @ 23:22:58):

Those bastards! as I previously stated...



Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mail:(publiceras ej)
URL:
Kommentar: