Sista kvällen

I morse köpte jag en påskgåva till min bedder och lite saker att ta med mig hem till Sverige. I eftermiddags fick jag hjälp av Ian och Andy att släpa ner en stor resväska och två större flyttlådor till Whewell's K där de ska stå i fem veckor.

På kvällen var det "College Function", precis som det var förra terminen måltiderna efter att jag lämnat ifrån mig mina köksredskap och bestick. Det blev subway denna gång, tillsammans med några matematikervänner.

Jag hade tänkt mig resa hem ganska lätt, men nu blev resväskan full ändå. Nåja.

Imorgon ska jag vakna omkring 5 för att samla tankarna (koka nudlar) inför nyckelinlämnandet klockan 6 och bussfärden klockan 6.30. Planet är i luften 8.30 - 11.40 (lokal tid), och flygbussen rullar 12.30-14.00.

Kommentarer
Viktor (2009-03-14 @ 14:55:23):

Vad är/gör en bedder?



Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mail:(publiceras ej)
URL:
Kommentar: