Ugglan är överskattad

Jag anser att Caroline af Ugglas är kass, precis som många andra artister ute i sverige är kassa.

Jag tror att folk röstade på henne mest för att hon var "speciell" och hade en typ av låt som man inte brukar höra i melodifestivalen, inte för att hon egentligen hade en bättre låt än de andra finalisterna.

Nu kommer kanske folk klaga och säga att hon visst hade en bra låt. Då ber jag er tänka efter om ni hade tyckt att låten var jättebra även om den inte varit med i melodifestivalen, och hur högt den kommer hamna på listan av era mest spelade låtar (inte nödvändigtvis från melodifestivalen) under år 2009.

Kommentera gärna.

Kommentarer
Angie (2009-03-16 @ 20:01:29):

Man röstar ju på henne bara för att se ryssarnas miner när hon kommer dit. Det andra ländernas också för den delen. (Inte jag, men de flesta som röstade.)


julls [http://nocturne.blog.com] (2009-03-16 @ 21:45:18):

Klaga!

Mer behöver jag inte skriva med tanke på vad jag ordbajsat på min egna blogg, hehe.

Kramar!


martin (2009-03-21 @ 18:29:21):

det är första gången på mycket, mycket länge jag hört en låt i melodifestivalen som jag tyckt varit lyssningsbar :P inte så förvånande i och för sig då jag har flera skivor skrivna av ugglans man heinz som även skrivit denna melodi. ugglan är väl inget vidare, men det är en bra låt.



när ska vi åka buss? måste se till att ta ledigt från jobbet i tid ;)



Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mail:(publiceras ej)
URL:
Kommentar: