Halvvägs

Nu har halva terminen, dvs fyra föreläsningsveckor, gått. Jag har inte gjort hälften av alla uppgifter än, men jag ligger ändå några dagar före eftersom mina sups ligger sent. Jag har genom ett under lyckats slå rekord i framförhållning - för några dagar sedan gjorde jag 10 uppgifter två veckor i förväg och det ligger nu ytterligare 20 renskrivna lösningar i min skrivbordslåda och väntar på inlämning. Har jag tur kan jag snart ta en vecka ledigt, där "ledigt" innebär att jag får tid över från de vanliga läxorna till att göra CATAM (programmeringsprojekt) eller förbereda nästa termins kurser som jag slögick på förra året, samt sova.

Kommentarer
Rävöra [http://foxears.gurka.se] (2009-11-06 @ 22:24:01):

Eller kanske spendera en hel helg med mig utan att ens kolla åt skolarbete :D



Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mail:(publiceras ej)
URL:
Kommentar: