Flygbuss

För några dagar sedan ringde jag Flygbussarna och frågade ifall dem sista avgången från Skavsta till Linköping skulle vänta in ett försenat plan från Gatwick. Jag fick till svar att den skulle det (vilket också bekräftas av texten i högerspalten i deras pdf-ficktidtabell online, som jag inte länkar till eftersom den bara är giltig fram till mars) - bussen står kvar till 30 minuter efter att sista planet landat.

Dock väntade inte bussen, utan den avgick 01.00 efter att väntat en timme, precis efter att passagerarna från Gatwick-planet kommit till passkontrollen. Dock fixade Flygbussarna en taxi istället för de tre passagerare som skulle till Östergötland. Jag hoppas att detta förfarande är standard.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mail:(publiceras ej)
URL:
Kommentar: