Orutin

Efter att ha farit fram och tillbaka till Cambridge ca 9 gånger är jag väldigt rutinerad när det gäller packning (delvis tack vare min packlista) och flygning. Dock finns det saker jag glömmer varje gång.

På ditvägen:

* Jag ställer om klockan på planet, men jag glömmer bort att ändra datorklockan. Därmed lämnar jag alltid rummet för Hall en timme för tidigt, men jag kommer aldrig längre än 50 meter innan jag kollat armbandsuret och vänder tillbaks.

* När jag ska gå och hämta mina grejer (två lådor och en väska) i förrådet glömmer jag av någon anledning alltid lappen jag behöver för att kvittera ut dem igen, men kommer på det inom 20 meter från huset.

På hemvägen:

* Normalt när jag är hemma har jag hemmanyckeln i plånboken och kontrollerar att jag har plånboken med mig innan jag stänger den självlåsande dörren. Dock glömmer jag alltid att lägga tillbaks nyckeln i plånboken när jag kommer hem, och sedan blir jag utelåst.

* Normalt hänger min handduk på sin krok i badrummet, så det blir alltid problem första gången jag ska duscha då jag kliver in i duschen utan att kontrollera att handduken är där (vilket den förstås inte är).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mail:(publiceras ej)
URL:
Kommentar: