Eltandborste

I början av terminen, när jag var på jakt efter en ny tandborste, fick jag syn på en eltandborste i Sainsbury's (UKs motsvarighet till ICA). Denna var dock olik alla eltandborstar jag sett förut, för den såg ut som en vanlig tandborste och kostade bara £3. Jag tänkte att det var lika bra att köpa den, ty den skulle också fungera lika bra som en vanlig tandborste ifall jag till slut inte ville använda eltandborstfunktionen (till skillnad från de eltandborstar jag är van vid att se som har annorlunda borsthuvuden).

36 dagar senare tog batteriet slut, och eltandborsten omvandlades tillfälligt till en vanlig tandborste (jämför Mitch Hedbergs rutin "Escalator temporarily stairs"), tills jag köpte nya AAA-batterier.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mail:(publiceras ej)
URL:
Kommentar: