Cykla i regn

Regnjackan är en snillrik uppfinning som koncentrerar majoriteten av regnvattnet till överdelen på dina byxor samt konserverar resten av vattnet för framtida nedkylning. Finns det ingen regnjacka för cykelbruk med dräneringskanaler insydda?

F.ö. gör min vänsterhand ont för att jag har övat piano i fyra timmar. 5 låtar kvar att lära sig till jobbet imorgon...

Och så har jag fått svar från Nordea också:
Du bör ha ett vitt fält på baksidan av ditt kort där du kan skriva ditt namn. Du kan skriva där det står namnteckning.

Att jag skulle skriva där det står namnteckning visste jag redan, frågan var över eller under! Dessutom misstänkte jag faktiskt att jag skulle skriva i det vita fältet, och min undran var mer vad jag skulle göra av kortnumret som redan stod där. Men nu när han har sagt att jag ska skriva där så antar jag att jag ska skriva över siffrorna då...


Kommentarer
Pescado [http://foxears.gurka.se] (2007-09-20 @ 23:27:09):

Har du hört talas om regnbyxor?


arbetsmarknadsstyrelsen :P (2007-09-24 @ 22:55:33):

meh, nordea är ju tröga



Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mail:(publiceras ej)
URL:
Kommentar: