Visa Electron

Jag har stora problem.

Skickat till Nordeas kundservice:

Hej!

Jag tänkte signera mitt Electronkort för att kunna använda det, men ingenstans står det exakt var signaturen ska vara. Att den ska vara på kortets baksida kan jag gissa mig till, men jag vet inte om jag ska skriva ovanför eller under "AUTHORIZED SIGNATURE/NAMNTECKNING"

Jag gissar på ovanför, eftersom ytan där ser mer pennvänlig ut, men det som talar emot den teorin är att fältet redan är upptaget med mitt kortnummer samt det faktum att fältet just står ovanför titeln "NAMNTECKNING".

Det naturliga vore att signera UNDER "NAMNTECKNING", och luckan därunder är faktiskt lika stor som fältet ovan. Dock är den ytan inte på något sätt markerad, utan är lika plastig som resten av kortet. Frågan är om det går att skriva där, men jag vill inte testa av rädsla att förstöra mitt kort.

Vilket alternativ är rätt?

Tacksam för svar

/GP


Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mail:(publiceras ej)
URL:
Kommentar: