Jul

GOD JUL till alla som godjulat mig men jag inte orkar svara till.

Julafton spenderades hos Ivans familj, som numera är Leos familj, och juldagen hos micado.

Den .... julklappen:
bästa - en äggklocka
mest användbara - en randig tröja och tre par strumpor
roligaste - den förbjudna dassboken (exv: "Din mamma är så fet att folk snurrar i omlopp runt henne")
dyraste - maten till los cados julparty
mest långlivade - AXE Dark Temptation ("Provoke irresistible attraction. AXE Dark Temptation- [sic!] a seductive & magnetic scent. Indulge your fantasies!" - får inte använda den i england för miss cado)
svåraste - IQ-test i färg, Jola Sigmond (Jag fattar INGET!)
lättaste - två såna där metallpussel

Imorgon åker jag till Kina. Eftersom bloggare arkebuseras där kan det bli tyst ett litet tag.

Kommentarer
Tim [http://gurka.se] (2008-12-27 @ 01:36:11):

Posta när du är där om den uppkommande revolutionen => skryträttigheter när du är tillbaka


Rävöra [http://foxears.gurka.se] (2008-12-27 @ 15:16:38):

1. Jag vill läsa den dassboken.

2. Är det säkert att jag inte ska betala nåt för julpartyt?

3. Det var du som sa att du inte kunde använda AXE i England. Jag bara höll med.

4. Te pescado! (L)



Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mail:(publiceras ej)
URL:
Kommentar: