Skillnader

Saker jag gjort de senaste dagarna som jag inte gjort på två månader:
* Åkt bil
* Åkt stadsbuss
* Hållit i en omobil telefon (fast den ver trådlös) (jag hörde faktiskt en sådan telefon ringa hos min supervisor förra tisdagen)
* Sett en fjärrkontroll
* Varit i en källare (fast jag var i två i början av terminen, för mer än två månader sen)
* Befunnit mig mer än tre meter bort från min dator i över fem timmar (tror jag)
* Befunnit mig i samma byggnad som min dator men inte orkat gå till den när jag velat
* Gått fler än fem steg från datorn till sängen
* Borstat tänderna på en toalett
* Gått på toa utan att låsa dörren
* Bytt sängkläder
* Öppnat en kyl och fått ut något annat än mjölk, juice eller frukt
* Slängt något för att bäst före-datum passerats (fast smöret hade gått ut innan jag åkte :s)
* Sett en diskmaskin
* Öppnat en kökslåda i syfte att ta ut något från den
* Läst ett ord från framsidan på en dagstidning
* Använt en kran där man reglerar både vattenstyrka och -temperatur med en spak
* Ätit orostat bröd till frukost
* Ätit lunch en annan tid på dygnet än 12-13
* Spelat piano en annan tid på dygnet än 20-24

En annan skillnad:
Vikke says: jag åker till lkpg varannan helg, eller så kommer rebecka hit
pellicam says: oj
pellicam says: det var ambitiöst :P
pellicam says: jag åker till Sverige varannan månad, eller så kommer cado till England :P

Kommentarer
Viktor (2008-12-10 @ 00:10:34):

Det är kontrasterna som gör en lycklig över det man har som är bra i sitt liv.



Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mail:(publiceras ej)
URL:
Kommentar: