Kinesisk TV

Över lunchen såg vi på något kinesiskt TV-program där de hade bjudit in en massa par och ställde frågor till dem. Killarna skulle skriva sina svar på en liten whiteboard och sedan skulle tjejerna svara muntligt och så jämförde man svaren. Vid rätt svar stod det "O.K" i rutan, vid fel svar "N.O".

Frågorna löd:
1. "Var träffades ni för första gången?" (tror jag). Alla svarade rätt.
2. "Hur många killar har tjejen haft tidigare?" Ingen kille svarade rätt (förutom den sista, vars tjej hade en militär tll pappa och 3 tidigare pojkvänner, men programvärden hade skrivit på en etta framför killens svar). Det var en tjej som hade sagt "1 eller 3", och killen skrev 2.
3. "Vad är tjejens behåstorlek" Alla förutom en svarade rätt (den sista hade siffran rätt men trodde A istället för B). Måste titta efter på mi scado nästa gång...
4. "Vem skulle killen helst vilja ha sex med?" Jag förstod inte frågan (den var på kinesiska), så jag frågade mina föräldrar vad det betydde, och pappa sa "öh... du är för liten för sånt". Några tjejer hade gissat på sig själva och gissat rätt, andra hade gissat på andra personer :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mail:(publiceras ej)
URL:
Kommentar: