Seagal!

En gång för länge sedan, ca 5 år, såg jag en film som jag reagerade väldigt starkt på. Anledningen var att Steven Seagals karaktär dog I BÖRJAN AV FILMEN! Det är inte ofta en superkändis blir eliminerad så snabbt!

I vilket fall skulle jag kolla upp vad det var på TV ikväll, och när jag läste beskrivningen till "Beslut utan återvändo", Ett försök att återerövra planet går inte som planerat och militären vet inte om deras män finns ombord eller inte", tänkte jag DIREKT på Seagal-filmen. Jag slog på TV:n, och Seagals nuna visade sig direkt. De håller just på att försöka docka med planet, och sen ska Seagal vara i röret mellan planen när det plötsligt slits sönder och han blåser iväg.

Edit: Saxat från wikipedia: "In 1996, Seagal also had his first supporting role, in the Kurt Russell film Executive Decision, in which Seagal was billed as having a starring role to keep his character's fate secret. "

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mail:(publiceras ej)
URL:
Kommentar: