Rekord

Att vara i skolan 7.45 - 2.10 är inte illa!

För övrigt har jag glömt att blogga om det som hände min mamma för några dagar sen (jag satt i baksätet). Hon skulle svänga vänster och väntade på en mötande högersvängande bil. När den hade svängt och hon började köra fick hon tvärnita för att en cyklist plötsligt dök upp bakom bilen. Den hade helt korrekt hållt sig till höger, och var därmed helt osynlig för mötande.

ARGH! Jag har av misstag valt säker borttagning av hårdvara förra gången jag skulle ta ut kamerans minneskort ur kortläsaren. Därmed måste jag slita ut den ur datorn och sätta tillbaks den igen, eller starta om datorn, för att datorn åter ska kännas vid den.

När jag startat om datorn hade dessutom skärmbilden flyttat sig en cm åt vänster och skärmens optimala upplösning (1680 x 1050) försvunnit från listan. Jag var tvungen att frånsäga nVidia allt ansvar för att få lägga till den igen manuellt.

För övrigt har jag använt numpad:en så mycket att jag försökte ställa alarmet på min mobil på 03.00 igår natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mail:(publiceras ej)
URL:
Kommentar: