Stipendiekonsert

Igår var jag på stipendiekonsert och kompade Stefan. Lolly tyckte att det lät asbra.

Idag spelade jag själv fiol och piano. Fiolen gick ganska dåligt och pianot gick sisådär, men alla andra tyckte att pianot gick asbra och jag var tvungen att buga tre gånger för att få slut på applåderna :s Efteråt fick jag beröm av självaste Otek :o I övrigt var Daniel Duschen (fast utan s och med akut accent på e) riktigt bra, och Johanna trumpet hade en häftig låt (konsert av Hummel) men inte så häftig stämma.

Enligt min inspelning tog jag totalt 16 minuter av publikens tid, varav 7.10 var fiolspel och 5.15 pianospel.

Kvartetten spelade mingelmusik efter konserten, men det blev inget pirates för lolly hade tappat bort sina noter. I lågornas sken och Be mig var iallafall kul att spela. Glenn blev lite nostalgisk. Sen blev vi andra också nostalgiska. Och sen insåg vi att många av oss aldrig skulle träffas mer. Sorgligt :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mail:(publiceras ej)
URL:
Kommentar: