Shoppingtur

I morse gick jag till en bank och på eftermiddagen gick jag på shoppingtur med en kille från Malaysia. Jag har nu införskaffat
* en kalender
* ett tvåvånings papperfack
* tvål o dyl
men misslyckats med
* galgar
* datorlås
* badrock

I slutet av shoppingrundan gick vi förbi runda kyrkan och fick var sin välkomstpåse innehållandes bland annat tallrik, skål, bestick, glas, kopp, te, kaffe och bibel.

I kväll blir det "Pub and Movie night" fast utan puben för att de tyckte att vi var för få. Filmen som visas är Harry Potter och de vises sten. Ett självklart val enligt Katie, eftersom "this place IS Hogwarts".

Kommentarer
Rävöra [http://foxears.gurka.se] (2008-10-03 @ 22:55:12):

jag vill också gå på hogwarts :(



Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mail:(publiceras ej)
URL:
Kommentar: