Brandalarm

Igår hade jag föreläsningsfri lördag för första gången, och så kommer det fortsätta terminen ut. Till middag var det återigen min favorit - tortellini formaggio.

Idag bjöd Welfare på bruch i Old Kitchens. Jag åt två Wienerbröd, två croissanter, och lite annat. Resten av min lunch bestod av kinesiskt snask som Yufan tagit med sig från Kina.

På kvällen, efter Hall, gick brandlarmet när Alex Wood brände lite olja efter att ha stekt korv. Han gick till återsamlingsplatsen med beviset i handen - en plastburk med pasta och korv i - medan han åt upp det.

Nu på kvällen gick brandlarmet igen, denna gång efter att någon försökt laga mat på andra våningen. Därmed har jag fått lite frisk luft som omväxling i allt pluggande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mail:(publiceras ej)
URL:
Kommentar: