Done, done, done

Nu har jag lämnat in min sista inlupp för förra terminen, så jag har minst en vecka att slappa på innan allt börjar om igen.

Jag har redan varit på Sainsbury's två gånger och köpt mjölk, flingor och banan. Bananpriset har sjunkit med 4p (~50 öre) till 68p/kg. De har bytt ut superkassorna mot lika många automatkassor, inte helt olika dem på Willys i Skägget.

Jag har också rensat lite i mina saker, och slängt bort en hel drös av plastkassar som jag bedömde att jag aldrig skulle kunna använda upp. Kvar i min byrålåda finns lika många. Jag har också hittat internetversioner av massor tunga informationsbroschyrer jag fick i början av året, så de kommer inte tynga ner mig längre. Frågan är bara vad jag ska göra av dem - slänga eller ta hem till Sverige.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mail:(publiceras ej)
URL:
Kommentar: