Första föreläsningsdagen

Denna termin (Lent/fasta) har jag fyra kurser, men jag hade tänkt gå på lite mer föreläsningar, så at jag är förberedd inför framtiden, så detta blir mitt schema:
M.W.F. 9: IB Groups, Rings and Modules:
M.W.F. 10: IA Vector Valculus
M.W.F. 11: IA Analysis I
M.W. 12: IB Complex Methods
Tu.Th.S: 9: II Logic and Set Theory
Tu.Th.S. 11: IA Probability
Tu.Th.S. 12: IA Dynamics and Relativity

Egentligen bör man ta II-kurser nu eftersom det är dem man inte kommer kunna läsa alla av. Tyvärr går dock de på CMS, vilket är längre bort från IA (Cockroft) och IB (Mill Lane) än den akademiska dekaminuten. Därmed måste man ha en lucka runt dem, så egentligen fanns det bara två II-kurser att välja mellan: Mathematical Biology (urk) och Logic and Set Theory. Från IB fanns Groups Rings and Modules, Complex Methods och Statistics, men den sistnämnda fick vika för förflyttningsrasten från L&ST.

På roddfronten har jag tänkt mig max varannan dag måndag-lördag samt söndag. Då får jag gott om tid att plugga emellan också. För övrigt kom Becky in nyss och bad mig öppna en burk någonting, och jag lyckades. Kan det vara roddträningen som gjort verkan?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mail:(publiceras ej)
URL:
Kommentar: