Win!

Gårdagen spenderade jag i vårt trädgårdsland, innan jag cyklade till Sturefors på kvällen. I eftermiddags cyklade jag hem igen. Jag tog Sverigeleden åt båda hållen, förutom i korsningen Brokindsleden/Hamngatan där det var så dåligt skyltat att jag inte hittade.

Vid Ullstämma passerade jag 1an som stod vid rödljusen, på väg ut. Den svängde sedan in vid Vidingsjö, vilket gav mig tillräckligt mycket tid att hinna först till Barhäll. Win!

Nu har våra resultat kommit, och tysken från St. John's var bäst med 20/13 (alfa/beta). Jag kom på fjärde plats med 18/15, så det blev en senior scholarship iallafall.

Kommentarer
julls (2009-06-22 @ 22:36:58):

grattis!!

vad menas med senior scholarship?

kramkram


Pelli [http://pelli.blogg.se/] (2009-06-23 @ 00:10:10):

Tack!



Man blir senior scholar om man är bland topp 5 i första året eller om man får en first både år 1 och 2, om jag minns rätt. Det ger bland annat förtur i bostadskön.



Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mail:(publiceras ej)
URL:
Kommentar: