Paper 1

Nu är Paper 1 avklarad. Jag vet ännu inte om att jag gjort något fel, så potentialen finns för max.

Tiden gick snabbare än jag tänkt mig, så jag fick lite bråttom på slutet. Det kändes som att jag kunde allt det frågades om (förutom en sak) så det indikerar att jag kan det mesta men också att jag är för långsam på det jag kan. Frågan är hur mycket detta säger om Papers 2, 4 och 3, då de handlar om andra ämnen.

Det som slog mig var att det var väldigt lite kontroll i provsalen - inte alla ID-kort kontrollerades och efteråt kunde man gå omkring om byta skrivning om man ville. Problemet var att vi efter skrivningen skulle fylla i en massa blanketter om vilka problem vi löst och bunta ihop dem i olika högar som skulle gå till olika examinatorer, och det tog uppemot en kvart, under vilken man fick gå runt i salen om man var klar.

En rolig grej är att alla kladdpapper slängs i en stor plastpåse som sparas i sex månader. Frågan är om det är till för att skydda mot fusk eller borttappade lösningar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mail:(publiceras ej)
URL:
Kommentar: