Paper 2

I dag när jag gick nerför trappan mot provet sa jag till Ian att Bivariate normals är så galet att ingen vettig examinator skulle kräva att vi memorerade formeln. Jag hade fel: Första delen av fråga 3 var just att skriva ner formeln.

Sista timmen spenderade jag ungefär 20 minuter på att försöka knäcka formeln med hjälp av vad jag kom ihåg, men det gick inte. Resterande tiden gjorde jag en extra section II-fråga (man får bara poäng på 5 av 8 - tänk om man hade kunnat välja bort en section I-fråga!) och kollade igenom mina svar. Därmed är det väldigt sannolikt att jag har 5 alfa + 3 beta idag.

På plussidan hade jag tid över idag. Förhoppningsvis håller det i sig.

Kommentarer
Hannah (2009-05-29 @ 22:02:35):

Det är Murphy's law...



Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mail:(publiceras ej)
URL:
Kommentar: