Avfärd

Nu är (typ) allting packat, och datorn ska strax stängas av. Imorgon bitti ska jag upp tidigt för att hinna med flyget, och datorn bör vara på igen vid tretiden på eftermiddagen brittisk tid.

Förberedelserna har egentligen bara pågått under en dag, eftersom jag varit förutseende nog att förvara allt som ska med till England i en stor hög och dessutom haft en lista på allt jag tog med mig hem innan sommaren. Den senaste tiden har jag hunnit med följande:

* Trippelfödelsedagsparty med folket.

* Skola in en ny balettpianist samt inse att det inte är pianot i balettstudion som är jättefalskt, utan att det är dopplereffekten när dansarna springer förbi som ger upphov till de upplevda svävningarna!

* Skanna in 657 handskrivna sidor (drygt 3 kg) och sedan hitta 200 till när det var för sent.

* Besöka orkestern och spela Glennlåtar och Pirates 3.

* Gå på en lördagskonsert med kulturskolan där pescados systerystrar medverkade.

Kommentarer
julia (2009-10-04 @ 09:59:08):

Dopplereffekt?! det var det värsta... ^^

Ha det så gott, och lycka till i plugget!


Rävöra [http://foxears.gurka.se] (2009-10-04 @ 17:03:32):

:(



Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mail:(publiceras ej)
URL:
Kommentar: