Paper 4

Dagens prov gick sisådär och jag kommer få mellan 3+4 och 4+6.

Totalt sett blir det nog en sämre placering än förra året. Det finns ungefär 10 personer här som jag anser är lika smarta som eller smartare än jag, och så länge inte alltför många andra klår mig kommer jag vara nöjd med mitt resultat.

Denna termin har varit tuff, med i princip konstant pluggande under sex veckor. De senaste dagarna har jag känt att jag har koll på alla kurser jag förberedde, men jag hade inte tillräckligt mycket erfarenhet för att kunna spika proven.

Nu är jag iallafall fri. Jag ska slappa ett tag, men sen måste jag förbereda mig inför valet mellan pure och applied som kommer vara avgörande för min framtid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mail:(publiceras ej)
URL:
Kommentar: