"(Ett) flygplan"

Idag på eftermiddagen såg jag mitt första flygplan sedan jag landade här för nästan två månader sedan (vad jag kan minnas). Nyss såg jag mitt andra. På lördag får jag se ett från insidan igen. Räck upp en hand om du känner igen citatet i titeln.

För övrigt kommer Main Site nu gå på reservström i en vecka, i samband med att någon elcentral byggs om. Tjocka kablar har dragits tvärs över New Court (i en båge runt gräset, såklart) för att förse colleget med ström från generatorer på baksidan.

För mig, som bor ute på vischan i Burrell's, har detta bara inneburit att lunchen var inställd idag medan de kopplade in allt. För dem som bor i New Court med fönster mot floden kommer detta innebära ett konstant bullrande utanför fönstret i en vecka.

Kommentarer
manda (2010-03-08 @ 14:25:43):

räcker upp handen jag var också i england nyss förresten! såg många flygplan, både inifrån och utifrån.


Pelli (2010-03-09 @ 01:29:32):

Woo!



Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mail:(publiceras ej)
URL:
Kommentar: