Kyla 3

Den senaste tiden har det varit så kallt att jag till slut tog fram vantarna och långkalsongerna igår, och i morse låg det snö på marken så jag tog även fram kängorna. Därmed är vintermunderingen komplett.

Nästa vecka är sista veckan på terminen. Föreläsningarna slutar på onsdagen (fast en kurs har en extralektion på torsdag på grund av tidigare inställning), men mina supervisions sträcker sig ända till fredagen. (Jag har 35 uppgifter kvar att göra, varav 16 på allvar.) På lördag flyger jag hem.

Ikväll blir det Christmas Formal, och det kommer vara det enda tillfället jag använder mina finkläder och min sångröst (snarare skrålröst) denna termin.

Kommentarer
Rävöra [http://foxears.gurka.se] (2010-11-28 @ 01:38:23):

Skrålröst? Vad gjorde du 6 år på musikskola?



Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mail:(publiceras ej)
URL:
Kommentar: